maandag 15 november 2010

We zijn wel wat aan het doen.














Zoals jullie zien wordt er hier nog wel wat gedaan.
Ik ben tussen het werken en het huishouden door aan het breien, haken, borduren, lezen.
Mijn dochters kregen ook de smaak te pakken en wilden ook graag leren haken. De een is nu met erg dun garen amigurumi diertjes aan het haken en de ander met erg dikke haaknaald een tasje aan het haken, wat ik ook heb gehaakt.
Ook worden er dingetjes geknutseld en in elkaar genaaid door hun.
Als ik straks alles af heb show ik het wel even.


                                             Dit wordt lange Lijs.

Een washandje voor mijn zus geborduurd..

    Mijn tasje wat ik van Claudia (p.i.f.) heb gehad, vond ik zo leuk dat ik hem heb nu ook aan het haken ben.

Dan heb ik vanmiddag benodigdheden gehaald voor een kerstswap. Ik moet voor Nynke "the dutch purple rabbit" een kerstcadeautje maken en zij voor mij.

Tijd voor bloggen is iets minder op het moment.

9 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve familie...je washandjes zijn super leuk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan die creaties, gezellig hé handwerken.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingetjes... kan me voorstellen dat je dan wat minder tijd voor het bloggen overhoudt...
    hier eindelijk weer wat meer energie om nog eens op blogronde te kunnen gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al zo'n prachtig washandje met m'n naam erop van je gekregen (PIF) en vind ook deze prachtig. Haken en breien is niets voor mij...maar lijkt me wel gezellig om dat met elkaar te doen. Gezellige avond gewenst. Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me zo leuk om dat te doen maar ik heb er het geduld (nog) niet voor. Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook alles in huis en ben al druk bezig.
    mijn lijst is naast de swap ook erg lang, maar dat ben ik zelf schuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat ben je heerlijk bezig Marga, die lange lijs lijkt me enig te worden. leuk iedereen aan de knutsels. Ben erg benieuwd naar de eindresultaten, dus wacht nog even af...

    Brei en haakse allemaal...
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Marga, het lijkt daar bij jou wel wat op mijn zithoekje, ben namelijk ook van alles tegelijk aan het doen, granny square's haken, gastendoekjes breien, en er ligt een nieuw borduurboek klaar.....
    Fijne dag, groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marga!!
    The little bag in the last picture is beautiful. I can see you´ll not have any problem to do something similar for your cups. Thanks for your visit and your comment. I follow you. Kisses, Ana

    BeantwoordenVerwijderen