zondag 9 mei 2010

Zie ik dat ik een award heb gekregen van Inka en Andre (http://inkaenandre.blogspot.com/) en ook van Emmy (http://vierkantstippeltje.blogspot.com/)
Allebei heel erg bedankt ervoor.
Moet wel even kijken wat ik precies moet doen en of me het zal lukken.
Voor ik mijn 10 geluksmomenten hier neer zet, wil ik eerst aangeven dat geluk soms maar heel kort en betrekkelijk is en dat ik mij eigenlijk een heel gelukkig mens waan omdat ik op het moment geen echte reden heb om niet gelukkig te zijn. En zoals iedereen wel weet "geluk zit in heel veel kleine dingen".

(1)  Mijn 3 lieve dochters. Ze geven me zoveel gelukkige momenten. Als ik zie hoe enthousiast ze in het leven staan en ieder op hun eigen manier dan voel ik me de gelukkigste moeder die er is.
(2) Mijn man. Als ik zijn gelukkige momenten zie voel ik me gelukkig.
(3) Mijn vele vrienden en familie. Samen praten, op bezoek, feesten, maar ook samen soms verdriet.
(4) Mijn werk. Ga er met plezier naar toe en kom er meestal voldaan van terug.
(5) De zon. Als de zon schijnt wil ik hem opzoeken en ieder zonnestraaltje voelen op mijn huid. Ik word er zo blij en ontspannen van.
(6) Onze mooie tuin. Van deze mooie ruime rustgevende tuin geniet ik volop.
(7) Koopjes. Als ik een koopje op de kop tik voel ik me er erg blij mee.
(8) Rust. Omdat ik een erg druk leven heb geniet ik dubbelop van de momenten rust.
(9) Hobby's. Lezen, haken, breien, naaien,koffie leuten, dagje uit met een vriendin, kamperen, kletsen, bloggen, enz. enz. Eigenlijk te veel om op te noemen.
(10) Vele momenten. Ze ontstaan zo maar ineens door een woord, gebaar, geur, situatie.

Vond het erg leuk om even stil te staan met de dingen die je blij/gelukkig maken. Maar begrijp dat ik nu de award door moet geven aan andere bloggers.
Maar omdat ik nog niet zoveel volgers heb en de meesten de award al hebben geef ik aan ieder die dit leest de award. Sta even stil bij je gelukige momenten en zet de award boven je berichtje.

3 opmerkingen:

  1. Mooi Marga............je hebt een mooi leven..............Een hele fijne gezellige Moederdag ! lieve groetjes Ria.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marga,

    leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt achtergelaten en zo nieuwsgierig als ik ben kom ik natuurlijk even bij jou een kijkje nemen!
    Wat een leuke blog heb je en ook een streekgenootje dussuh...ik ga jou ook volgen!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow drie meiden, zelf heb ik twee zussen, zo gezellig! Gefeliciteerd meid, in ieder geval een volger erbij. Wat een schattige slogan heb je voor me. Ik ga deze op mijn blog zetten.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen