vrijdag 23 december 2011

Kerst......adventswap.......pauze.

Heerlijk druk met de voorbereidingen voor de kerst.
De boodschappen had ik al thuis gehaald.
De laatste cadeautjes vanochtend snel nog even gehaald.
Huis opgeruimd....de laatste versieringen.....en Kerst mag van mij beginnen.
Ik had alleen vandaag vrij en moet morgen ook werken, vandaar dat ik dit keer alles onder controle heb.
 Ons straatje op de vensterbank.
 In de hal ook een beetje kerst.

 En al deze mooie kaarten al hangen aan de zilverkleurige lintjes (uit mijn adventswap)
 Bij Thea van http://www.creabythea.blogspot.com/  zag ik de amerilys op de kop hangen en ik vond dat erg leuk staan.
Vandaar dat ik het ook probeer. Ben benieuwd of de bloem mooi uit zal komen.
Deze hangt bij het keukenraam en  in de huiskamer heb ik er ook een neer gehangen.
 Ons Kerstmanneke.
 Dan hier de laatste 9 cadeautjes van de advent-swap.
 Sorry, ik heb het laatste cadeautje van morgen ook al uitgepakt, omdat ik morgen weinig tijd heb en vandaag al deze leuke cadeautjes al een plekje wil geven.
 En nu is de mand leeg.
Saskia ik vond het erg leuk om elke dag een cadeautje van je uit te mogen pakken. Je hebt er veel aandacht aan besteed en ik ben er erg blij mee.
Ik hoop dat jij ook plezier aan mijn cadeautjes hebt gehad.
 Al de 24 cadeautjes.
En ......nu liggen er al weer Kerstcadeautjes onder de Kerstboom.
We hebben allemaal voor elkaar een klein goedkoop cadeautje gekocht.
Bij wie ik allemaal niet meer persoonlijk op de blog kom wens ik via deze post allemaal
                  HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN VOORSPOEDIG 2012

14 opmerkingen:

  1. ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen Marga en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuks allemaal, en voor jou ook hele fijne dagen.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foei, je hebt gefoeteld, haha! Ik vond het erg leuk dat je meedeed aan de swap, volgend jaar weer?
    Fijne kerstdagen ook voor jou en je gezin en een gezond 2012! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marga,

    Je hebt er ook een opgehangen, wat leuk! Gaat vast goed, bij mij hangen ze nog steeds mooi te wezen!!

    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
    *♥*.

    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    Liefs van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay meis,

    Wat een heerlijke en mooie foto's meis...

    Ik wil je heel graag een fijne Kerstdagen wensen..warm en liefdevol!
    En een gezond, sprankelend 2012!

    Alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne Kerstdagen toegewenst!
    En alvast een gelukkig 2012.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kerstdorpje ziet er zo gezellig uit.

    Vrolijke Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marga, ik wens je hele fijne feestdagen samen met ieder die je lief zijn...genieten hoor !!!!!!!!!Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marga
    Heb je een fijne Kerst gehad ?
    Wens ik je nu alvast een heel mooi nieuw Jaar !
    Bedankt voor al je lieve berichtjes.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne dagen toegewenst en een goed uiteinde! lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen