donderdag 21 juli 2011

Weinig tijd, veel tijd.

 Ik moet op moment veel werken, maar heb ik vrij dan wil ik van alles tegelijk.
Ik denk dat velen van ons dat gevoel wel kennen.
                       Ik ben dan ook meestal met van alles bezig en verveel me geen moment.
 Ook al schijnt de zon niet iedere dag, toch geniet ik tussendoor van onze tuin.
Tegen de avond worden we vaak verrast door een luchtballon. Dit keer een hele speciale.
                                      
Ik blog weinig de laatste tijd, maar niet omdat ik niet wil. Ik vind het heerlijk om op allerlei blogs te kijken: Waar we de mooie, maar soms ook minder mooie dingen samen delen.
Waar ik creatieve ideetjes opdoe en dan van alles wil (na)maken,
Waar ik geniet van ontzettende leuke foto's, die je dan weer bewust laten kijken naar mooie plekjes,
Waar je verhalen leest van anderen, waar je begrip, respect voor hebt,
Waar je her en der bloggers op vakantie ziet gaan, en jezelf binnenkort aan de beurt bent,
Waar anderen ook soms tijd te kort hebben om te bloggen, en dat volkomen begrijpt.

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar dat tekort aan tijd. Ik wil ook altijd zoveel op mijn vrije dagen, ben soms met tien projecten tegelijk bezig en dan word ik 's ochtends al heel vroeg wakker en wil ik meteen beginnen! Vervelen, nee... wat is dat?

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefs van mij...xxx....bedankt voor het kaarsje op je blog ...zo lieffff!!

    BeantwoordenVerwijderen