maandag 29 maart 2010

Mijn prieeltje.



Achter in de tuin hebben we een Prieeltje.
Het is zoals je ziet een leuk blauw tuinhuisje.

Dit prieeltje heb ik mij toe geeigend toen we hier paar jaar geleden kwamen wonen.
Heb er allerlei spulletjes van vroeger ingezet . Ook als we op vakantie zijn kopen we meestal iets voor het prieeltje. Iets ouderwets of iets kitscherig. De twee stoeltjes heb ik bij de beurs gekocht en opnieuw laten stofferen. Het tafeltje via marktplaats. Het prieeltje heeft een eigen sfeer, waar ik van geniet en wat ik trots aan een ander laat zien.
Ieder voorwerp in het prieeltje heeft wel een herinnering of verhaal.

1 opmerking:

  1. Wat bijzonder, zo'n prieeltje...ik denk dat het bij ons al snel vol zou staan met tuinspullen. Maar dit is veel leuker...en dan ook nog met spulletjes met een eigen verhaal!

    Nog een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen